tisdag 5 juni 2012

Tillbehör!

Presenten från Iza anlände till Priso igår. Jag försökte vara optimistisk och lät den stanna där med förhoppning att kameran skulle komma idag så jag kunde hämta dem samtidigt. Men kameran har inte kommit så jag hämtade presenten ändå. Lika bra, så man inte glömmer.

Så nu sitter jag med alla tillbehör jag kan önska just nu (och en twix, sjukt viktigt att jag även fick en twix i paketet) och utan kameran de ska användas till. Typiskt min tur!

Kanske känns överdrivet att jag reagerar så starkt när paketet med kameran bara är en dag försenad efter utlovad senaste-leverans? Minns du hur länge jag fick vänta på mina glasögon som de slarvade iväg utan att ens meddela mig så kanske du förstår varför. Skräckscenarier kommer tyvärr ofta först för mig.. Det gör å andra sidan att jag oftare blir positivt överraskad än inte. Bara jobbigt när man väl har otur. Ska klura ut hur jag löser det problemet.

Lite besviken på att kameran inte är här än är jag dock. Att säga annat vore att ljuga ju.


2 kommentarer:

  1. Jag älskar din nya design! Den är så mycket gladare och känns roligare att titta in :)! När ska vi ses då? Jag har ju massa grejer du ska ha, körkortsstuff och även en tisha jag köpte i Thailand till dig och lite sådär... Ps. Micke har tagit över min drawsomething under en väldigt lång tid.. men snart har han med en iphone och då lär ni bli addade och jag kan få tillbaka min :)

    SvaraRadera
  2. Den kommer snart! <3 Puss!

    SvaraRadera