måndag 25 juni 2012

Lugnt och skönt...

Just nu ligger jag på min madrass i sovsalen och har det bra. Vi har proppats fulla av information hela förmiddagen så det är skönt att bara ta det lugnt. Lyssnar lite slött på andra som pratar och läser bloggar och tweets. Lite senare blir det att hänga med de andra och lära känna dem bättre. Underbart hur många trevliga och mysiga människor som kan samlas på samma plats! Svårt att inte känna dig välkommen i alla fall.

Börjar få grepp om vad som ska hända och ske under veckan också. Fortfarande lite nervös, men inte som förut så klart. Men lite hemlängtan har man ju.. Svårt att komma ifrån även om man har det bra. Tur att man har telefonen och kan messa och ringa älsklingen i alla fall!

Ja, jätteintressanta saker har jag inte att berätta just nu.. Bara att jag har det fint! På Twitter skriver jag lite annat, som även de som har mig på Facebook märker... Men det får du gärna läsa där istället. Kan få ett ryck och skriva inlägg om det, men eftersom jag inte vill lova saker jag inte säkert kan hålla så låter jag bli att lova ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar