söndag 24 juni 2012

Borlänge då...

Anlände vid sex i eftermiddags ungefär och hittade en trevlig tjej att slå följe med till incheckningen. Bara det att vi gick lite fel så det blev rätt långt att gå... Vilket mest var jobbigt för att packningen faktiskt var väldigt tung och att jag började bli hungrig. Tror jag tappade tre kilo bara i ren svett under den promenaden faktiskt! Men vi kom rätt och jag hittade till skolan jag ska bo på i veckan också. Installerade mig och tog mig till en pizzeria. Stor pizza (trots att det var minsta modellen) som gick fort ner. Halva i alla fall... Amerikanska pizzor är rejäla kan jag lova! Väldigt gott också!

Sen passade jag på att prata med J-man i någon timme till mobilen dog. Saknar honom massor redan! Är ju så ovan att vara hemifrån! Och det är faktiskt mysigare att ligga i sin egen varma säng och lyssna på din kärleks andetag och katternas tisseltassel än att ligga på en upplåst madrass i ett rum med främlingar. Snart kommer de fick inte vara främlingar längre... Spännande det med.

Men nu är jag trött och ska i alla fall försöka sova. Behövs nog inför allt nytt imorgon.

God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar