fredag 15 juni 2012

Ett föga stort avslöjande

Många som läser min blogg känner mig privat och vet därför om att jag tillhör skaran före detta rökare. Något jag dock varit mindre framgångsrik med är att sluta feströka. Har inget behov när jag är nykter, men efter en halv öl så vill jag ofta ha en cigarett. Däremot så tycker jag att det är sjukt dumt... Så jag letade reda på en lösning som kunde stilla mitt rök-behov utan att förgifta mig. Lösningen heter Oddwolf och är elektroniska cigaretter utan nikotin, tjära eller något av det där skräpet cigaretter annars innehåller.


Oddwolf påminner lite om vattenpipa utan tobak för mig. Det är vattenånga och smak i princip. Dessutom har de en skapligt awesome kundtjänst om man får några problem. Det finns massor olika smaker på patronerna också, allt från tobakssmak till exempelvis jordgubb. Så försöker man sluta, eller bara inte kan släppa det konstiga suget att hålla något i handen som det kommer rök ur... Ja, då är det faktiskt jävligt bra med Oddwolf. Tycker jag.


Måste nämna kundtjänsten igen.. Supertrevliga och de jobbar fort också! Inte alla företag som har så bra service!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar