söndag 17 juni 2012

Damnit...


Nog för att jag kan förlägga saker ibland. Det verkar liksom ligga lite i släkten att vara tankspridd till och från... Men att ha bort saker är inte min grej. Jag är rörig och tankspridd, men inte slarvig och oförsiktig. Trots det så verkar mina kort ha rymt. Det är alltså mitt kortfodral som försvunnit. ID-kort, bank-kort, LiU-kort... Fy fan vad jobbigt det känns. Första gången dock, så jag antar att det är bättre än att ha konstant otur och bli bestulen eller så. En av mina bekanta blev av med sitt ID-kort typ tre gånger i rad för ett par år sedan. Så fort hon skaffat nytt försvann det igen, den oturen önskar jag ingen!

Hur som helst... Inte glad just nu. Inte arg eller så heller, jag är nog lite för förvånad över vad som hänt för det, men kul är det inte alls. Så... Spärra kort och vara tvungen att skaffa nytt då... Typiskt när man hellre lägger de pengarna på bröllopskontot. Det är dock som det är. Bara bita i det sura äpplet och svära en stund  då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar