måndag 25 juni 2012

Det var den dagen...

Jag är förvånansvärt trött. Samtidigt kanske det inte är så konstigt att jag är trött i och med att jag sedan mitt förra inlägg varit på en lång shoppingrunda. Köpte gummistövlar och läslampa, en filt ifall jag fryser trots sovsäcken och godis. Allt högst nödvändigt! Det är blött och kallt ute och man vill inte att blodsockret sjunker vid fel tillfälle. Det blir inte bra då helt enkelt. Läslampan är i och för sig mest egoistisk... Jag måste ju inte läsa på kvällen, men jag vill ha möjligheten om jag inte kan sova.

Väntar på att J-man ska höra av sig just nu. När jag pratat med honom ska jag borsta tänder och bädda ner mig. Kanske läsa lite. Imorgon tar det fart igen så jag tänker ta till vara på den tid jag är ledig. Vet inte hur mycket sådan tid jag kommer ha sedan liksom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar