måndag 4 juni 2012

Cause I'm the awesome!

Fick igång kameran igen och knäppte några bilder.. Som du kanske ser. Har ju råkat göra om designen lite när jag ändå var igång. Tyckte det var dags. Kommer göra det bättre sen när jag äntligen fått min kamera och vädret blir lite roligare, men för tillfället känns det bra. Lite förändring. Lite gladare färg, lite ljusare och förhoppningsvis lite mer uppiggande även för dig!


Ser du smilet förresten? Extra brett nu när tänderna känns superrena efter tandborstningen. Sådär som det ska tycker jag! Nu ska jag samla på mig en bunt energi igen. Om jag kan... Klart jag kan! Kämpa, kämpa!

1 kommentar:

  1. Jösses vilken förändring! Blev ju rätt förvånad när man klickade upp inlägget. Fast snyggt! :-D Tjusiga bilder på dig också. De tar fram katten i dig. ;-)

    SvaraRadera