lördag 23 juni 2012

Peace & Love ya'll!

Imorgon åker jag till Borlänge och är borta en hel vecka. En hel vecka utan min älskade prins och mina små bebisar! Jag ska nämligen till Peace & Love och jobba under festivalen. Jag ska alltså inte hoppa omkring och vara full på en camping utan faktiskt jobba och vara duktig. Tror dock att det kommer bli många roliga stunder för det och jag får ju faktiskt se lite band och så själv också. Hur jag jobbar får jag veta på måndag dock...

2010 tog J-man med mig på Peace & Love och det var  efter den veckan jag visste att han var den rätte för mig.
Troligtvis blir mitt bloggande extremt lidande av min tid i Borlänge. Jag kommer inte ha tillgång till dator och kanske kommer det vara massor att göra hela tiden också. Mobilen är i alla fall med så står du ut med väldigt sporadiska mobilbloggar så kanske det går ändå...

Just nu är jag dock mest lite spänd. Nervös. Än så länge vet jag ite vad som väntar mig och det är lite läskigt. Fast inte obehagligt. Kommer ju ha människor som är i precis samma situation som jag runt mig hela veckan. Och J-man och jag kan alltid prata i telefon när tid finns och messa om det är något.


2 kommentarer: