måndag 4 juni 2012

Men fail...

Ingen kamera idag heller. Var jättepepp eftersom det skulle ta max fyra dagar och det är idag, men tyvärr har jag inte turen på min sida... Vilket ju egentligen är helt normalt för mig så jag borde egentligen inte vara förvånad. Besviken är ändå svårt att inte bli när man är så förväntansfull dock.

Eftersom den inte dök upp tänkte jag ta min Nikon och i alla fall ta några bilder så jag hade något att lägga upp här på bloggen, men tji fick jag! Den la plötsligt av. Chansar på batteriet, men den varnade inte så jag vet inte säkert. Den ligger på laddning för säkerhets skull hur som helst. Hoppas på att det inte är värre än så, men med min tur så vet man ju aldrig. (Jag är lite i det där "skratta eller gråta"-stadiet just nu.)

On the bright side så har vi en ny skrivare, en som fungerar, och en ny dammsugare, en som fungerar, plus att jag har en helt ny eltandborste. Så det är absolut inte bara skräp i livet just nu. Jag är bara besviken över att kameror visst inte är mina kompisar idag helt enkelt. Så jag får inte leka med den efterlängtade kameran (månaders väntan ju) och inte heller slänga upp bilder på skrivaren, dammsugaren eller mitt awesome leende heller.

Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar