torsdag 14 juni 2012

När vi ändå är inne på det här med hemmet...

Jag är ingen inredar-person. Det vill säga, jag har inte särskilt stort intresse för inredning. Det är trevligt när det är fint, men hur det blir det får tiden utvisa typ... Kanske är jag bara lat? Hur som helst så har jag ett litet, litet tips om du som vi har en ful hylla som avgränsare i rummet och vill göra det lite roligare. Spika upp ett tyg (valfri färg, jag tog ett svart lakan) på baksidan och nåla dit lite bilder du tycker om. Jag tog lite random bilder så länge, J-man är inte hemma så han kanske vill ha något annat uppe. Satsade på saker vi tycker om dock.. Katterna, musik och vardagslyx!


När jag ändå är igång och tipsar kan jag också avslöja att frusen frukt är de bästa isbitarna jag vet. Avskyr när isen smälter och späder ut drickan nämligen så frusna bär är det bästa. Bara man tänker lite på vad man matchar ihop med vad... Frusen frukt ger ju smak när den smälter så tänk på vad du tycker är gott innan du stoppar mangobitar i coca colan liksom.



1 kommentar:

  1. Mango och cola kanske är as-gott ju! :P <3
    Älskar dig! Du har förvandlat vardagsrummet till ett vardagsrum igen! <3 Älskar dig! ! ! ! ! ! <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera