söndag 24 juni 2012

Suck och stön...

Nu börjar resan mot Borlänge. Jag har väldigt blandade känslor kan jag lova! Det ska bli jättespännande så klart, men jag som inte gillar att sova borta och är ovan att vara ifrån både katter och J-man... Tror det kommer bli bra så klart, men ändå... Du förstår.

Blev inte mycket bättre av att folk inte håller avtal heller. Inte för nerverna i alla fall. Men man lär sig ju hela tiden vem som är pålitlig och inte. Ska inte förlita mig på någon av dem i alla fall! Särskilt när det gäller bröllopet vill jag inte behöva oroa mig för människor dom inte går att lita på. Tror nog att de absolut flesta håller med mig där.

Så... Upp med humöret då!


1 kommentar:

  1. Det är alltid lika svårt att skiljas från den man älskar, men du ska se att veckan kommer gå fort så att du snart får vara hemma igen. :-) Tråkigt med människor som inte håller vad de lovar. :-( Man blir ju aldrig glad när sådant händer. Men man lär sig av sina misstag (det vill säga att inte förlita sig fullt ut på dem).

    SvaraRadera