torsdag 28 juni 2012

"Eeeen tijer!"

Det har precis varit en konsert för barn på våran scen och artisterna uppmanade barnen i publiken att komma fram och avslöja en hemlighet (som inte längre behöver vara hemlig) i mikrofonen... Fram kommer en liten tjej som troligen inte var mer än två år gammal och avslöjar att hon minsann är en tiger! Fantastisk hemlighet! Kan inte bli annat än lycklig av det! Då det gjorde hela min morgon.

För övrigt kan jag avslöja att jag fortfarande har det väldigt bra i Borlänge. Alla man jobbar med är helt underbara och man har mer kul än tråkigt hela tiden. Visst blir man trött, men aldrig tjurig för alla hjälper varandra att må bra hela tiden och förebygger dåligt humör och mående långt innan det ens hinner börja. Tänk om alla arbetslag fungerade så!

Jag har haft problem med att komma åt internet sedan igår och Bloglovin har slutat fungera nästan helt... Men jag lyckades läsa J-mans gästinlägg till slut! Visst är han underbar? Gav mig lite väl mycket cred bara... Kanske för att han inte har kommit på hur mycket han utvecklas helt själv, utan min hjälp? Han var lite nervös över vad du skulle tycka  om det han skrev så ge honom gärna en kommentar!

Nu ska jag fortsätta här på Peace & Love!
Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar