måndag 4 juni 2012


Känns som att jag inte ser något annat än insidan av våran lägenhet nu för tiden... Som jag nämnt förut så börjar det där med regnväder bli jobbigt just för att det är så grått. Och denna förbannade huvudvärk. Jag förstår inte hur jag kan ha huvudvärk när det regnar! Alla spänningar borde ha släppt vid det här laget ju! Vill fortfarande sitta ute på en filt med en stor flaska vatten och plugga/mysa. Lär inte bli så dock. Imorgon ska sista portföljen för läsåret senast vara inne och jag tror inte det blir mys och sol tills då om jag ska vara helt ärlig! 
Såhär ser det ut utanför mitt fönster just nu...
...och alldeles nyss (känns det som) såg trädet ut såhär. Tog bilden med mobilen som du ser. Orkade dock inte föra över eftersom min dator inte vill ha några bilder från min telefon och det tar lång tid att improvisera den lösningen.
Försöker inspirera mig i alla fall. Det är ju det man får göra när det är trist och grått. Annars brukar det ju vara bra med tråkigt väder när man ska plugga, men när man har valet att plugga ute vill man väl hellre det? Det är väl inte bara jag som tycker det verkar vara en mycket trevligare idé än att sitta instängd mellan samma fyra väggar hela dagen?


Oh, well... Bara att fortsätta.

2 kommentarer:

  1. tror jag har förälskat mig i ditt hår. :o

    SvaraRadera
  2. Sv: Ska i så fall bara veta hur jag vill ha det ;)

    SvaraRadera