torsdag 7 juni 2012

Dagens skräckfilmer

2 kommentarer:

  1. Jag har ett rätt komplicerat förhållande till skräckfilmer. Jag är inte så förtjust i dem, men ändå tittar jag på den typen av filmer. Största anledningarna är min bästa vän och min make. Fast samtidigt så finner jag ibland nöje i att se dessa läskiga/äckliga filmer. Jag vet - inte logiskt för fem öre! Men så är det för mig.

    Annars ser jag gärna drama, deckare eller thrillers. :-) "A walk to remember" är en riktigt fin film! Och "Titanic". Det är nog den bästa! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar skräckfilmer...egentligen...men det har inte blivit något skräckfilmstittande för min del. Iallafall inte här där vi bor nu. För här har jag min egna spökshow. Bland annat har jag en otrevlig herre i hallen som både jag och mina katter stött på ett antal gånger. Sen har jag någon som tycker om att öppna och stänga köksluckor (kan vara samma herre som i hallen) och så har jag någon som tycker om att knacka i väggarna i tid och otid. Så om jag ska se skräckfilm så vill jag inte vara ensam. XD Fast jag ÄLSKAR skräckfilmer...egentligen.
    Funderar på om jag ska göra några inlägg om spökerierna här hemma...hmmm...

    SvaraRadera