tisdag 12 juni 2012

Canon EOS 1100D

Första bilden som tagits med min nya kamera!

En WB-justering senare blev det så här.
Äntligen är den här! Min fina, fina kamera som sitter som gjuten i handen på mig! Nu blir det till att vänja om mig igen eftersom jag haft herr Nikon så länge att jag är mer van vid vart funktionerna sitter på den, än så länge. Känns så underbart bra att ha min kamera nu äntligen hur som helst!

Så här kommer lite random bilder. Bara för att jag vill visa lite hur fint det kan bli. Funderar också på att pimpa mitt linsskydd som jag sett att en av Izas vänner hade gjort. Riktigt snyggt! Här är i alla fall lite bilder:

Citron i sodastreamflaska, två olika fokus. Kunde inte välja vilken jag gillade bäst. 

Godsaker!

Linslocket som det ser ut just nu.

3 kommentarer:

  1. WEEE !! :D Jag ska eventuellt hämta Dj i Norrköping sen och då får jag 450Dn tillbaka, tillfälligt.. !:D

    SvaraRadera
  2. Snyggt, sis!

    Om du skulle vilja fota lite på vårt bröllop i oktober så skulle jag och E-L bli jätteglada! Och jag menar, vilka gånger är det roligare att fota än vid festtillfällen som bröllop (och dessutom ens lillebrors!), kalas och andra sammankomster? ;)

    SvaraRadera
  3. Du måste ju visa lins-locket efter sen ;)

    Jag är så glad för din skull! De märks verkligen på dig att du älskar den där kameran och de passar dig väldigt bra! <3

    Puss!

    SvaraRadera