onsdag 20 juni 2012

Oh, that's why...

Jag fick ta konsekvenserna av att vakna för tidigt och sedan inte ha så jättemycket att göra under dagen... Ja, jag somnade i soffan helt enkelt. Vaknade upp, drypande (okej inte riktigtmen för effektens skull) av svett. Vi kan inte ha balkongdörren öppen alls sedan låset blivit dåligt och katterna listat ut det nämligen.. Så varma, härliga dagar som den här blir det så klart varmt. Nu är dock fläkten på så jag har ingenting att klaga över. I eftermiddag/kväll så kommer förhoppningsvis svärfar förbi och hjälper oss rama in balkongen med nät så vi kan ha öppet utan att vara orolig för älsklingarna resten av sommaren! Längtar efter att kunna ta förmiddagskaffet där ute!

Nu har jag att göra dock. Vill inte att det ska vara allt för rörigt när vi får besök så klart. Och så ska tvätt sorteras också, för vi har tvättid. Inte det roligaste kanske, men det är ju väldigt skönt med rena kläder så det är inget att klaga över det heller.

För övrigt så funderar jag på lite inlägg som ska komma upp så småningom.. Fick ett väldigt bra tips av Jessie att ha något att skriva på i närheten av datorn så jag kan anteckna idéer. Just nu blir det dock att prioritera de där "måstena" istället... Men om vi har tur du och jag så får jag tid över lite senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar