tisdag 26 juli 2011

Väx håret, väx!


Jag har läst att håret ska växa snabbare om man masserar hårbotten i två minuter varje dag. Om det stämmer eller inte kan jag inte svara på, men jag kan inte se förlusten i en skön hårbottensmassage varje dag. Skulle det hjälpa skulle jag dock bli överlycklig! Jag är (åter igen) tillbaka på den tråkiga mellanlängden där jag inte riktigt vet hur jag ska göra med håret igen. Målet den här gången är dock långt. Långt, långt, långt och ljusare med färgglada toppar.

Sitter du inne på några spännande tips om hur man får håret att växa fortare? Skriv ner dem till mig då! Oavsett om de funkar eller inte kan det ju vara kul att ha lite mer saker att pyssla med. För mig alltså.


1 kommentar:

  1. Jag har också hört att om man masserar hårbotten så växer håret fortare. Skaffa dig en sån där orgasmatron. Har en sån själv som jag fick i födelsedagspresent en gång. Den är helt underbar för huvudet. Sök på orgasmatron på Teknikmagasinets hemsida så får du se hur de ser ut!

    SvaraRadera