torsdag 21 juli 2011

I just can't catch a break

Igårkväll hände det IGEN! Som att någon slog mig i huvudet med en feber-slägga. Inte för att jag egentligen tror att jag fick feber, men näsa och hals tjocknade igen. Huvudet, halsen och till viss del även öronen värkte. Bara sådär. Jag är så sjukt (ha!) trött på det här nu.

Alla förslag på mirakelkurer är välkomna. Hur i hela friden jag kan vara såhär sjuk hela tiden förstår jag verkligen inte och det gör mig arg och frustrerad. Så pass att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till.

Vårdcentralen kommer få ta sig tid för mig i alla fall... Hur illa jag än tycker om det. Det här går inte. Gränsen är nådd för många gånger redan.
Published with Blogger-droid v1.7.3

2 kommentarer:

  1. Det låter verkligen inte bra att du är sjuk så där ofta :-s Hoppas att de på vårdcentralen kan hjälpa dig.

    För halsen kan du alltid testa att koka upp vatten, hälla i en mugg och pressa ned en halv citron och riva ned lite ingefära. Det smakar vedervärdigt, men hjälpte mig väldigt mycket för halsen och min feber försvann väldigt snabbt.

    SvaraRadera
  2. Du får ringa på måndag älskling! Det är dags för dig att bli frisk nu! <3

    SvaraRadera