torsdag 28 juli 2011

Det gör mig faktiskt ledsen

J-man står i sitt rum och kollar ut tonarter på några låtar med en vän. Jag är välkommen bäst jag vill, men just nu väljer jag att sitta här. Tar det lite lugnt så att säga... Men det var inte det jag skulle berätta om just nu.

Jag har mått mycket bättre idag. Tillräckligt för att städa en del och sy om en klänning J-man köpt på rean till mig igår. Man kan säga att rastlösheten därmed är total. Och så fick jag höra att J-man ska på "after-work" imorgon. Men inte med jobbet. Han ska tydligen bjuda med sin bror och några av hans vänner. Jag är däremot inte välkommen.

Det är förmodligen grymt själviskt, men jag kan inte låta bli att bli ledsen. Klart att jag också vill göra något roligt. Jag vill också ut, kanske ta en öl och prata med roliga människor. Jag vill vara välkommen ut med min pojkvän när han är på roligheter. Eftersom jag faktiskt har möjligheten. Jag har inget jobb eller någon skola dagen efter... Vi ska dock båda till min kära mor och grilla dagen efter.

Ååååh! Jag vet inte... Jag vill inte bara sitta hemma och deppa. Men det verkar tyvärr vara så det anses jag ska göra. Hur känner man sig glad då? Är jag självisk och dum nu?

1 kommentar:

  1. Jag tycker han är lite fräck, men jag gör som han också ibland, fast oftast är det för att jag ska flirta med någon då:). ..men jag är en dålig människa! Tror inte att det är många som är som jag, så jag påstår inte att det är därför du inte fick komma med, han vill nog bara ha lite QT med polarna..

    SvaraRadera