måndag 18 juli 2011

Usch och fy


Jag fick hosta sent igår kväll. Vilket chockade mig en gnutta weftersom jag inte haft det på hela dagen och inte heller kännt mig minsta krasslig, bara lite bakis-trött eftersom jag var ute i lördags. Jag chockades dock inte lika mycket av att plötsligt få hosta som att hosta så kraftigt att jag faktiskt kräktes. Inte så mycket tack och lov, men otrevligt är det alltid. Jag hatar att kräkas. Oavsett hur mycket eller lite jag kräks gråter jag.

J-man var en ängel som gav mig både glass och thé för att försöka lena halsen. Jag lyckades somna om mycket tidigare än jag trott, men min stackars älskling sov knappt alls i natt... Tydligen har jag hostat i sömnen. Hostat och gnytt. Kan inte varit det lättaste att somna till.
Published with Blogger-droid v1.7.3

1 kommentar:

  1. Jag sov mindre än tre timmar den natten. :-P Lagom trött sådär första dagen på jobbet efter 3 veckors semester.

    Älskar dig!

    SvaraRadera