tisdag 26 juli 2011

Nu kan det ju bara bli bättre



Jag var ju hos doktorn igår... Klockan 15 var vi där, J-man kompade ut eftermiddagen för att vara med mig. Tyvärr (jo, efter 4-5 veckors sjukdom känner jag faktiskt så) så kan jag inte få någon antibiotika. Däremot fick jag utskrivet en hostdämpande medicin så jag har äntligen fått sova!



Många timmar blev det... Somnade först i J-mans famn i soffan och sen förflyttade jag mig till sängen runt 19-ish. Vaknade halv fyra av att jag hostade igen så jag tog lite medicin och somnade om. Jag är fortfarande trött.. En blandning av att sovit för mycket på en gång och att äntligen få vila tror jag. Men det är skönt. Det gör ingenting för mig att jag är trött. Jag brukar sova massor när jag är sjuk, men den här gången har jag ju inte fått det. Så jag känner att ju mer jag sover, desto snabbare blir jag bra igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar