tisdag 26 juli 2011

3 saker

Jag är inte så förtjust i det här med listor och jag lovar att det kommer bli väldigt få om ens några fler av den här typen... Men har man tråkigt så har man och det är ett enkelt sätt att dela med mig lite mer av vem jag är med dig som läser. Jag hittade de hos Michaela som jag nyligen börjat följa och jag gör som hon... Utmanar alla som har lust och ork! Vill gärna se dina svar om du väljer att göra den så länka gärna i en kommentar!

Tre saker jag inte förstår mig på: 
- Människor som är elaka bara för att vara elaka
- Människor som förgriper sig på barn och djur (eller andra vuxna, allt sådant är obegripligt)
- Kärnfysik


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
- Nagellack
- Kaffekopp, med kaffe i
- Favoritparfymen
Acqua di Gioia som J-man gav mig i present igår

Tre saker jag gör just nu:
- Dricker kaffe
-
Bloggar
- Stör mig på den här punkten eftersom det säger sig självt att jag fyller i listan


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Gifta mig (surprise)
- Få barn
- Bli gammal (och vara lycklig under tiden, underförstått)


Tre saker jag inte kan:
- Vrida på tungan (men jag kan rulla den)
- Göra "fiskmun"
- Gå ner i spagat och split


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- "Pensa" av Fabrizio Moro (anti-maffia sång)
- De du älskar mest (familj, partner, vänner)
- Dig själv, det är så lätt att glömma det



Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Gå ner i split och spagat (egentligen bara för att)
- Hur man gör för att orka när det känns som svårast

- Att vara social och självsäker även i nya sällskap (och helt nykter)



Tre favoriträtter:
- Plankstek
- Rotmos och fläsk
- Chips (vet att det inte är mat, men det är ju typ det bästa som finns)

2 kommentarer:

  1. sv. ja den är fin!
    fast om du är kort så ser du mycket längre ut om du tar på dig en långklänning :)

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa dina svar :D
    Listor är heller inte en favorit hos mig,men har man tråkigt så har man,och denna kändes lite mer annorluna :)

    SvaraRadera