måndag 18 juli 2011

Tjurig

Jag kommer ingenstans med det här med bakgrund just nu.. Allt jag har är tydligen alldeles för bra kvalité och jag hittar ingen jävla funktion i mina redigeringsprogram som hjälper mig. Massor irriterad! Jag krymper, jag skalar om... Men bakgrunden får inte överstiga 300kb och måste ändå vara minst 1600x1800 px för att täcka upp. Och en bakgrund med monsterpixlar intresserar mig så klart inte. Klart jag kan ha en av de befintliga eller bara en bakgrundsfärg... Men det är ju inte det jag vill ju!


(Lördags natt)
Klart att det löser sig, men just nu är jag tjurig. Det är störigt när saker inte är så enkla som jag vill att de ska vara. Tycker så klart att det borde finnas en simpel redigeringsfunktion där man bara skriver in hur stor filen får vara och så fixar den det och så blir allt som jag vill. Tycker att det borde finnas... Skulle inte heller förvåna mig om det finns, men det stör mig ju ännu mer att jag inte hittar skiten.

Okej. Färdigklagad för nu!


2 kommentarer:

  1. phosothop, har på skiva, bra säga till :)

    SvaraRadera
  2. I-landsproblem igen :P ^^ Du är så söt! <3

    SvaraRadera