söndag 17 juli 2011

Nervöst

Oerhört spännande hur nervös man kan bli av att göra ett enkelt byte. Man vill ju ogärna tappa sina besökare. Flera av mina läsare (egentligen alla, men vissa märks mer än andra) betyder väldigt mycket för mig och jag skulle bli jätteledsen om de inte vill fortsätta följa mig nu.

För övrigt så verkar ju mobilappen fungera klockrent, sitter med mobilen nu trots att datorn bara är en meter bort. Var ju tvungen att testa liksom!

Dessutom är jag glad att J-man fortfarande sover. Jag känner mig pinsamt gasig eftersom jag är bakis... Inte redo för det än. Hur fånigt det än verkar.
Published with Blogger-droid v1.7.3

2 kommentarer:

  1. Ett förhållande är aldrig redo för; pruttar, nummer två med öppen dörr, eller glidspår i toaletten.

    SvaraRadera
  2. Det kommer säkert bli bra trots bytet :-) Dina läsare kommer säkert stanna kvar. Jag gör det i alla fall :-D

    SvaraRadera