torsdag 21 juli 2011

Precis innan läggdags

J-man går runt med Bus favorit(fjäder)leksak i lägenheten. Med lite tur så gör det att Bus är lagom trött för att inte hoppa på oss när vi krypit ner i sängen så som han brukar. Det känns bra och mysigt på något sätt att vi har det såhär. Även om lägenheten mest ser ut som ett bombnedslag eftersom jag är sjuk och inte orkar plocka undan så mycket som jag borde. Även om jag sitter klistrad vid datorn den mesta tiden. Det finns ändå mycket värme och kärlek här hemma och oavsett omständigheter är vi alla en del av den här hemma.


En av Bus's lugna stunder.
I pappas famn så klart.

Jag är faktiskt väldans lyckligt lottad!

2 kommentarer:

  1. Jag träffade en snubbe på kåken som sa att han kände dig.. ..jag vet inte om du ska vara orolig eller inte, men jag skrev en snutt om det på bloggen i alla fall.

    SvaraRadera