söndag 24 juli 2011

Tjoho!

Jag sitter i soffan och mår lagom pyton. Min kropp reagerade dåligt när jag åkte hem från ett möte idag och J-man fick stanna bilen så jag kunde fontänkräkas vid väggrenen. Inte coolt. Illamående är bland det värsta jag vet eftersom att kräkas är i princip det värsta jag vet. Tjurig på vad som hände där även om jag säkert mest har mig själv att skylla.

Älsklingen spelar gitarr i sitt rum just nu. Jag tycker om när han gör det.. Han mår alltid bättre av musik och blir gladare när han får spela av sig lite. Själv längtar jag efter att få sjunga igen. Dumma trasiga hals liksom. Fast det löser sig. Jag kan inte vara sjuk för evigt, så är det bara.

Så.. Jag är inte så kul just nu. Vill mest må bra igen. Chips känns som ett bra alternativ. Det gör det nästan alltid när jag mår illa. Tror det beror på saltet.. Men jag vet inte. Jag brukar inte kräkas när jag äter chips i alla fall och under tiden jag äter brukar det kännas bra. Får se om det är möjligt att skrapa ihop till en påse?


3 kommentarer:

  1. Jag bestämde mig bara för att lära mig ryska för ett år sedan, kan dock inte mycket, inte så jag kan hålla en konversation igång.. ..men jag klarar mig hjälpligt i vardagssituationer!

    Men det är sjukt svårt att lära sig ryska på egen hand... Jag har förresten offrat en get nu för att du ska bli frisk, jag tror det kommer funka!

    SvaraRadera
  2. Så himla trist att du mår dåligt :-( Får hoppas att det går över snart.

    SvaraRadera