söndag 17 juli 2011

Hoppsan!


Jag somnade visst i soffan och när jag vaknade möttes jag av det här. J-man hade upptäckt mig och bestämt sig för att inte störa, men lämna ett litet kärleksbevis istället.

På lappen står det att han älskar mig och skulle skämma bort mig så alla skulle dö av avund om han bara kunde... Ungefär. Mycket svårt att inte bli glad när man vaknar så kan jag lova!

(Undrar om man kan lura honom att skriva en sån där varje morgon? Svårt att vara morgonsur då. Fast det är nog bäst när det händer såhär utan förvarning... Mer äkta då.)
Published with Blogger-droid v1.7.3

2 kommentarer:

  1. Kanske inte varje morgon, men de bör dyka upp mer ofta än vad de gjort på sista tiden.. :$ Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. Gud vad gulligt! Jag blir också så otroligt glad och rörd när min älskling gör så :-) Exempelvis hade han ställt in en bukett som han köpt, på hotellrummet på vår bröllopsdag när han checkade in tidigare. Så jag möttes av en riktigt vacker bukett när vi kom dit senare på kvällen och i buketten hade han satt en lapp med väldigt fina ord skrivna till mig :-) Man kan inte bli annat än glad! Så jag förstår dig helt :-) Men som du säger är det bättre när det kommer oväntat.

    SvaraRadera