söndag 17 juli 2011

Soffmys


Vi slöar i soffan och jag har svårt att lägga ifrån mig datorn trots att jag har världens finaste kille bredvid mig. Det är liksom lite för roligt med det nya. Inspirerande, samtidigt som jag inte har allt för mycket att berätta om.

Det bästa med att ha en så fin kille som jag har är dock att det inte spelar så stor roll om vi kramas eller inte när vi slöar i soffan såhär. Vi trivs så bra i varandras sällskap så att vi kan vara hur som helst. Varsin ände av soffan, en eller två utav oss med en dator eller tidning eller bok i knät eller ihopknutna som en liten boll. Oavsett vad så har vi puss-pausar. Det är en bra sak.

2 kommentarer:

  1. Puss paus är det bästa!

    SvaraRadera
  2. Väldigt sant! Ibland är de för varmt för pussel, och ibland för kallt för att sitta "själv". Du. Jag älskar dig!

    SvaraRadera