fredag 22 juli 2011

Lite kreativitet hinner man med i alla fall!

Även om jag inte har massor med ork så finns det ju alltid lite man kan göra. Jag har målat mina naglar så att jag får känna mig lite fin. De små sakerna betyder rätt mycket liksom.


Ovanlig syn.
Omålade naglar.
(Fast jag har faktiskt baslack där... Sch.)
 

Silver som grund idag.


Massor prickar i cirklar!
Lagom slarvigt sådär.
När jag gjort det här, fixat mina fingernaglar i lagom diskret design alltså, ville jag göra något roligare med tårna. Ett experiment jag inte testat förut det vill säga. Tårna behöver ju ingen se om det blir helt misslyckat. Så jag gjorde leopardfläckar. Bara på stortårna eftersom de andra naglarna är så små, men ändå... Jag ville dock inte göra vanliga leopardfläckar så jag har gjort dem i orange och grönt. Kändes mer kul helt enkelt. Resultatet får mig att ångra lite att jag inte testade det först så att jag målat fingrarna lika dant...


Glada fötter!



2 kommentarer: