fredag 22 juli 2011

Det är dags att sova


Mosig puss
J-man har redan krypit ner i sängen. Jag har envist suttit kvar. Helt utan anledning egentligen... Jag ville nog mest slappna av lite till och passa på att blogga en sista gång innan läggdags. Klart jag kan blogga från mobilen om lusten verkligen tränger på, men det är lite mysigt att förhandsgranska inlägget på datorn. Jag tycker om att se mina resultat helt enkelt.

Jag fick papper från utbildningen idag också. Det är skrämmande, spännande. Saker jag inte har tänkt på än, vissa saker jag inte ens hade reflekterat över, bör förberedas. Det som går att förbereda. Det kan bli en kostsam utbildning på sina sätt... Men inte den dyraste ändå så klart.

Nej, nu ska jag krypa ner bredvid min älskade karl. Om han är vaken är sådant som märks, men även när han inte är det brukar han krypa ihop vid mig och gärna lägga armen runt mig så jag inte kommer undan. Så nosar han lite på mig i sömnen och grymtar förnöjt. Det är kärlek det!


2 kommentarer:

  1. Låter precis som min älskling gör :-) Och så händer det att han pussar och så på mig också i sömnen ^^ Det är mysigt med kärlek dygnet runt ;-)

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha!? VA?! Det har du aldrig sagt att jag göör! :O xD Fan va bäst jag är! :D ^^ Älskar dig sötnöt! MUMS!

    SvaraRadera