torsdag 12 januari 2012

Snart så!

Jag är nästan frisk! Visst är jag trött, men mest bara lite snorig i övrigt och vem är inte det? Utmanar inte ödet riktigt än dock... Har passat på att stryka och fota min slutuppgift i alla fall. Väntar på att få veta hur jag ska redovisa den nu när jag varit sjuk när jag skulle ha redovisat den.. Så typiskt! Men det är första gången något sådant har hänt, så jag får väl vara glad för det i alla fall. Och se till att det inte händer igen (okej, jag bestämmer ju inte, men jag kan försöka förebygga extra mycket).

Bilderna kommer inte upp än dock. Funderar över om jag behöver ta fler detaljbilder eller så innan jag lägger in dem på datorn. Skönt att ta det på en och samma gång liksom. Just nu hoppas jag att energin ska infinna sig så jag kan börja pussla ihop min sommarklänning på allvar. Den kommer bli så fin! Brottas med hur kjolen ska bli bara.. Så ska jag (när jag får råd) köpa tyg till en till maxiklänning fast med halterneck istället. Skulle jag hata längden så är det ju bara att korta den, men jag vill ha långklänningar och kortklänningar. Jag vill ha valfrihet helt enkelt.

Oj, vad långt man kan skriva om nästan ingenting.. Men det är inspiration i kroppen på mig och jag är glad! Vilket är huvudsaken faktiskt.

Jag kan ju läsa om inte annat.


1 kommentar:

  1. sv: Jo, jag ser lite, men det känns inte som det är en utveckling, mer något av det jag hade gjort om jag fotat i JPEG..
    Men både du och Bob märker en skillnad. För mig känner jag dock inte att det är annorlunda, eller en slags utveckling. Men det blir mindre bilder i kameran, och mer tanke? Kanske är det, jag vet inte..

    Ibland vill jag bara känna utvecklingen också :)

    SvaraRadera