måndag 9 januari 2012

Alla bilder blir suddiga...

Jag kan visst inte hålla min Nikon så stabilt som jag vill. Nog för att jag kör med längre slutartider, men ändå. Så mår jag som en påse kompost också... Illa. Men jag luktar gott för jag har badat. Jag har nämligen en idé om att man alltid ska tvätta sig när man inte är kry. Bort med bakterierna liksom! Sen kanske det egentligen inte hjälper jättemycket om man inte storstädar, byter sängkläder, tvättar all tvätt och svabbar... Men vem klarar det när man är sjuk? Ganska så mycket ingen gissar jag på.

Jag har inte glömt hur man ler,
jag bara känner inte för det just nu.
Undrar lite varför ISO 600 inte finns på kameran...  ISO 400 och 800 finns, men inget däremellan. Kanske för att det är en äldre modell? Jag vet inte. Så viktigt är det väl inte heller. Jag bara funderar lite. Tankarna far runt extra mycket när jag är krasslig som du kanske vet.


1 kommentar:

  1. Om du känner för att vinna ett porträtt som jag ritar av, medverka om du känner fört! :)

    http://sannie.blogg.se/2012/january/-portratt-tavling.html

    Trolololol 8D

    SvaraRadera