måndag 16 januari 2012

Bad bangs?


Jag råkade visst klippa av mig luggen igen också... Ständigt trött på mitt hår trots att det växer hela tiden. Så av med skiten. Lite förändring. Någonting i alla fall. Och det känns bra även om det är ovant att ha något mot pannan (mer eller mindre) hela tiden. Just idag och igår och i förrgår, som var dagen jag klippte mig, så känns det bra. Jag trivs. Hur jag känner imorgon får vi se. Men jag orkar inte klaga. Jag har det rätt bra liksom... Mest bara uttråkad. Sådär som man blir...

När jag var liten så klippte alltid mamma lugg på mig och min syster. Jag minns inte hur bra eller dåliga vi var på att sitta still, men det var inte jämna luggar. Snett och hackigt... Huvudsaken är ju egentligen att det funkar. Syftet var ju att vi inte skulle ha hår i ögonen och det slapp vi. Jag klipper i alla fall lite mer jämnt dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar