måndag 23 januari 2012

Men typiskt...

Började ny kurs idag och passade på att blogga lite kort från min HTC innan introduktionen imorse. Inte för att du visste om det... Inlägget har nämligen inte publicerats. Varför är ett mysterium. Antingen var täckningen så dålig på universitetet att det inte fungerade eller så har blogspot-appen börjat bråka. Vissa program verkar nämligen gå i skift på det sättet.

Hur som helst så blir det ännu en rolig kurs verkar det som. Lite annorlunda än de förra, men det betyder ju inte att det är dåligt på något sätt. Skriva rapport ska vi i alla fall göra. Två och två dessutom! Det ska bli kul faktiskt! Tror att min samarbetspartner och jag kommer komma bra överrens och äga den uppgiften totalt! När vi kommer på vad vi ska skriva om. Funderar lite nu... Klurigt.

Well... Det var det. Lagom informativt och inte allt för intressant. Jag ska kompensera med ett inlägg om lördagen, jag lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar