lördag 28 januari 2012

Lördag förmiddag, som vanligt på lördagar innan middag

Sitter och är allmänt tjock i hals och näsa. Bortsett från det mår jag ganska bra turligt nog. Jobbigt att röra sig när luften inte kommer in lika enkelt som vanligt dock. Men det är okej efter omständigheterna. Om ett tag ska jag ta ett varmt bad och om jag har tur så klarnar det lite då. Jag vill inte överdosera nässprej och slemlösande, särskilt inte på dagarna eftersom jag inte kommer få sova på nätterna då.

Så har jag och J-man fallit i Wordfeud-fällan också.. Fast vi spelar bara med varandra. Jag tror jag kommer hålla det så, men han får ju göra som han vill så klart! Just nu är det väldigt förvirrande eftersom vi spelar på svenska och jag sitter och chattar med vänner på engelska. Även det här inlägget är klurigt när jag är inställd på engelska. Det blir en svengelsk röra i huvudet på mig.


J-man har åkt iväg på innebandyträning och jag har fått ett jättefint kort från min gudmor i brevlådan. Förhoppningsvis kommer min mamma höra av sig med en tid för familjen att ses snart också. Jag har bett J-man köpa med sig soppa till mig på vägen hem. Jag vill leka med kameran också... Så jag ska göra det. Om jag orkar.

Förlåt för att jag är så tråkig. Med huvudet fullt av snor och slem är det stundvis svårt att vara fyndig är jag rädd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar