måndag 23 januari 2012

Poolparty


Det syns knappt på bilden, men jag är lagom blå över armen sedan lördagens bravader. Vatten kan nämligen vara ganska hårt och när man tävlar med varandra kan det bli så att man är lite klantig... Jag har en mindre bula på ena smalbenet också och en lättare sträckning i låret efter kapplöpningen, men i övrigt är jag hel!

Nu låter det kanske konstigt, i och med att jag är lite smått mörbultad, men det var en av de bästa festerna i mitt liv! Vi badade bubbelpool och hoppade i stora bassängen, lekte lekar (varav jag vann två åt mitt lag och sedan tog vi dessutom hem allt), skrattade och pratade ikapp med varandra. Det enda vi möjligen saknade var musik, men det märktes knappt. Vi hade för kul helt enkelt.

Efter själva poolpartyt tog sig hela gänget in mot stan och NH. Jag själv hamnade dock på Pitch Black där jag dansade i DJ-båset resten av kvällen. Mycket bättre avslut går inte att få! Awesomeness!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar