tisdag 10 januari 2012

Getting better... Alltid nåt!

Igårkväll kom första tanken att motionera. Det är alltid ett bra tecken när jag är sjuk, för det betyder att jag börjar bli frisk. Allt yrande börjar släppa och jag blir rastlös trots att kroppen ännu inte orkar. Det är dock det jobbigaste samtidigt... Jag måste tvinga mig själv att inte ge efter för mina impulser om jag inte vill fortsätta vara sjuk. Kroppen växlar fortfarande mellan varmt och kallt och värker. Jag är på gott humör i alla fall. Har läst ut boken jag fick av mamma... Började igårkväll. Riktigt bra måste jag säga! Mer stämningsbyggande än så brutal som de flesta skräckböcker jag annars läser.

Hoppas att du är piggare än jag hur som helst! Fast minst lika glad. Det här humöret delar jag gärna med mig av!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar