lördag 21 januari 2012

Planerar en spännande dag...


Idag är jag segstartad. I och för sig blev det ganska sent igår, men ändå. En spännande dag väntar mig... Eller kväll egentligen. Poolparty med folk från klassen. Poolparty i januari? Ja, tydligen har någon i min klass spännande vänner och lyckades fixa detta privilegium till oss. Ser massor fram emot det! Lite synd att man inte har en vattentålig kamera bara... Hade varit roligt att ta lite bilder. Å andra sidan är det inte ofta jag har behov av en vattenkamera så att jag inte har någon är ju inget konstigt alls egentligen...


J-man fick välja färg till mina naglar igår så jag har gula och orangea naglar med silverglitter. Festligt värre! Något vill man ju kanske piffa till sig även om man ska hoppa omkring i en bassäng eller sitta i en bastu eller liknande. Mitt ansikte går liksom au naturale.

Nu ska jag planera så jag hinner med allt jag vill hinna med idag utan att stressa. Yoga, en skön dusch, ordentligt med mat... Inga svårigheter. Helst vill jag hinna umgås med J-man också såklart, men jag vet inte riktigt hur hans dag ser ut. Just nu är han och spelar innebandy.

För övrig så donerade J-man ett par av sina gamla jeans till mig igår. De är lite stora i midjan och skrevet är rymligare än jag behöver av förklarliga skäl.. Men de är riktigt bekväma! Så de tillsammans med ett bekvämt linne och någon varm tröja över lär bli dagens outfit.  Coco Chanel ska en gång ha sagt (fritt översatt från engelska) "lyx ska vara bekvämt, annars är det inte lyx" och visst ligger det mycket i det? Så jag är bekväm-snygg idag. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar