fredag 27 januari 2012

I feel ugly

Bara sådär har jag en ful-dag. Jag ska vända den, det har jag redan bestämt, men än så länge är det en fuldag. Det hjälper inte att näsan svämmar över är klart... Ändå. Fuldagar är irriterande.

Hur kan jag ha en ful-dag när jag är såhär snygg liksom?

Min humor har jag inte tappat bort i alla fall. Men innan jag vänder min ful-dag till en åtminstone okej-dag så ska jag ta tag i nödvändigheter som att maila handledare och städa kök. Kanske lägga en ansiktsmask för att skämma bort mig lite någonstans där också.. Och mer kaffe. Mer kaffe är viktigt för att överleva idag tror jag.

För övrigt så kör jag fortfarande på det där "våga vara ful", men man ska trivas också. Och just idag trivs jag inte. Det där med trivseln är ju faktiskt viktigast av allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar