tisdag 1 maj 2012

Happy!

Jag känner mig trött, seg och sliten... Men min materiella del skuttar glatt omkring. Vann nämligen auktionen om en jättefin väska på Tradera så när den landat hemma hos mig (om två veckor typ) ska den visas upp minsann! En kissekatt.väska! Typiskt mig att bli lyrisk över en sådan sak.

Tradera har blivit som en liten mini-drog för mig. Lätt hänt... Men jag är väldigt försiktig med vad jag budar på och inte och hur mycket pengar jag faktiskt har råd med och inte. Vore mycket dumt att inte tänka sig för. Det enda jag kanske kommer buda mer än jag är bekväm med på är ett par skor som kan tänkas bli till bröllopet... Men då går det inte bara från mina pengar utan också från bröllopskontot om det skulle bli en aning för saftigt för mig den här gången. Sen finns det ju en gräns för vad som är okej att lägga på materiella ting också. Börjar det bli mer än jag anser det är värt struntar jag ju i det så klart.

J-man har skämt bort mig med fot- och nackmassage så jag är egentligen helt redo för sängen och sömn. Samtidigt har jag Sessan på msn och J-man är fotbollsnörd. Så jag vill vara uppe en stund till ändå. Fast att jafg borde lyssna på min kropp och somna på stört. Jobbigt med i-landsproblem ibland. Jag har det för bra helt enkelt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar