onsdag 30 maj 2012

Handlat igen...

Det kommer nog komma ett par tradera-inlägg skapligt nära på varandra nu. Har varit skapligt flitig där och då blir det ju så. Däremot lär det ju bli helt tomt under sommaren eftersom jag inte har något sommarjobb och därmed är inkomstlös... Väldigt trist, men det är så det ser ut. Hur som helst! Två fina fynd kommer lastat!


Reebook Easytone var en sån där grej jag blev nyfiken på ganska direkt när de kom. Träna ben och rumpa extra mycket? Genom att gå? Hur sjutton då! Så när jag vann dem för mindre än halva priset av vad de kostar i butik (så vitt jag vet i alla fall) kändes det mest bra. Behövde ett par gympaskor att gå ute med dessutom.

De är egentligen aningens stora för mina fötter, men inte så att det stör eller glappar. Jag har lite extra luft längst fram i tån bara. Inga problem! Sjukt sköna att gå i dock! Det känns som att gå på någon form av gelé, fast men ändå inte. Det gör att man får en liten studs i stegen och jag har märkt att mina höfter jobbar ungefär på samma sätt som de brukar göra när jag går i klackar annars. Och den som gått mycket i klackar vet att det är något som kan ge mycket träningsvärk i rumpa, lår och vader om man är otränad! Så rent teoretiskt gissar jag att det är det som gör att man tränar rumpa och lår extra.. Om det görs. Jag är oavsett sjukt nöjd. Så sköna att gå i! Extra träning eller inte.


Väska! Kunde inte stå emot. Särskilt inte när knappt någon budade på den och bilden bara skrek "låt mig bo hos dig". Det är väskan jag tittade på för att släpa om kring min framtida Canon 1100D i. När man inte vill ha kameraväskan utan faktiskt något lite snyggare som man dessutom får plats med lite fler saker i (vattenflaska på sommaren till exempel, viktigt att komma ihåg det).

Med tanke på att min kära mor sett till att en Canon 1100D är på väg hem till mig i detta nu, från netonnet via internetshoppen, så är det alldeles perfekt att jag fick hem väskan idag. Långa fotopromenader så snart kursen är avslutad? Jajjemän!!!


Och så lite kärlek på det också... Fast den har jag inte köpt vare sig på tradera eller någon annan stans. De bästa sakerna i livet betalar man inte med pengar.



3 kommentarer:

  1. easytone är rätt köa, staduim outlet har dme för fryga 600 kr beroende på färgen.. :p

    och gött med kameran!

    SvaraRadera
  2. Var vi ekonomiskt-oberoende så skulle vi behöva ett hus för oss och familj, och ett för dina shopping sprees ^^, För även om vi var rika så skulle du köpa billigt, så pengarna skulle aldrig riskera att ta slut :P <3

    Älskar dig! :-*

    SvaraRadera
  3. Shop-acholic? ;P <3 puss!!

    SvaraRadera