måndag 7 maj 2012

Läskigt!

Nu har jag slängt ut tre annonser på Tradera... Ja, bara för att se om det finns något intresse. Det är också därför jag väljer att auktionera ut dem med minstapriset det jag skulle tagit för dem på marknaden. Så ser man om något är mer attraktivt och så... Men jag kommer ändra till fastpris om ingenting händer så klart.

Fler annonser kommer förmodligen komma ut, men är du nyfiken på vad som finns och vill ha lite koll på när nytt kommer upp så kan du titta HÄR

Känns alltid utelämnande att sälja saker man själv gjort tycker jag.. Det är ju en liten bit av en själv som ska bedömas känns det som.

1 kommentar:

  1. Nu har jag lagt bud på två av smyckena. :-) Jag håller med dig om att sådant känns väldigt utlämnande. Att låta någon annan läsa det jag skriver är väldigt utlämnande för mig. Men du behöver inte oroa dig. Du skapar så fina saker. :-)

    SvaraRadera