tisdag 8 maj 2012

Vill ha!

Det är ju ett tag sedan det pratades om Spirithoods i bloggvärlden.. Men jag tycker det är dags igen. Har nämligen inte släppt dessa underbara saker alls! Egentligen mer för höst och tidig vår än sommar... Men varför begränsa sig nu när vädret ännu inte hunnit bestämma sig ändå?

Den här vill jag ha! Cravings!!!
Köp HÄR om du känner som jag.

Älskar dessutom att varje hood har en egen beskrivning. Min craving beskriver mig rätt bra måste jag säga.. Ja, tycker jag i alla fall. Jag kan ju mest bara hoppas att andra håller med mig. Samtidigt så ser jag inte hur man inte skulle kunna hålla med mig! Och precis där hade jag velat ha en smiley för att visa att jag faktiskt har humor... Men de ser inte bra ut i skrift så jag struntar i det och nöjer mig med att överförklara för att undvika de där missförstånden som så gärna vill dyka upp när man vill tycka om sig själv extra mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar