tisdag 15 maj 2012

What I do....

Jag har börjat tidsinställa inlägg. Mest för att sprida ut dem lite eftersom inspirationen för skrivandet mer finns på avstånd just nu. Det känns helt enkelt bättre än att inte skriva något alls. Nu för tiden får jag dock inga kommentarer av folk som vill att jag ska blogga, mer, mer, mer så det kanske är en lagom nivå för vad mina läsare hinner med att läsa just nu?


Insåg även någonstans på vägen att jag, till skillnad från många andra bloggare, är ganska dålig på att lägga ut bilder på mig själv nu för tiden. Tittar man i det stora bloggarna är det fullt av bilder på bloggtjejerna, alla i smickrande poser. Själv har jag nog släppt att just jag skulle vara så himla intressant att titta på, men jag ska försöka bli bättre på det igen ändå. Eftersom jag inte hör till de som har en anonym blogg så kan det kanske vara så att mina läsare vill se mitt ansikte då och då.

Jag jobbar på med sådant som jag behöver göra i skolan också så klart. Det tar ju fokus det med... I ärlighetens namn skulle jag väl helst vilja sova en vecka, bli helt frisk (vilket jag aldrig verkar få bli), gå ut när det är vackert väder och få njuta av att göra ingenting alls en hel dag. Gärna tillsammans med J-man för jag misstänker att även han skulle behöva en sådan dag. En liten paus från vardagen.


Och till sist... Jag stickar plastpåsar. Där har du en mening jag inte hade kunnat tro att jag någonsin skulle skriva! Men det är sant. Till slutuppgiften. Jag är rätt påhittig ibland ändå...

1 kommentar:

  1. Sticka plastpåsar ..? Det är något som jag aldrig har hört förr. Låter intressant! men är det inte komplicerat att göra det? Finns det någon möjlighet att man kommer kunna få se resultatet sedan? :-)

    SvaraRadera