måndag 7 maj 2012

Kan vara fel på mig...

Nu har jag suttit och tänkt på mina ögonfransar i typ en kvart. Ja, för de är ju så oerhört intressanta tydligen. Saken är den att jag för ett tag sedan gjorde som många andra och köpte mig en sån där xlash som man läst om. Skeptisk... Men just då hade jag lite pengar över och tänkte att det inte kunde skada att testa.

Nu vill jag understryka att jag inte är en sådan bloggerska som får spons, jag är verkligen inte stor eller intressant nog för det, så jag har ingen anledning att överdriva eller hitta på. Men jag tror ta mig sjutton att det funkar! Jag upplever det så i alla fall. Då har jag använt produkten i ungefär en månad och det är först nu jag tycker mig se skillnad. Lite coolt ändå.


1 kommentar:

  1. Undrar om det funkar på koreanska ögonfransar... Vi har så himla korta fransar. Jag har testat massor av mascaror, men ser bara ut som en panda med spindelben. Hittade rätt först med en japansk produkt - Fiberwig - som gjord för östasiatiska fjantfransar. Borde ju fattat att det skulle till japaner för att funka... Men det säger ju sig självt - märken som använder Penelope Cruz vänder sig inte till mig ;)

    SvaraRadera