söndag 20 maj 2012

Fortsätter kameradrömmarna

Ja, jag suktar fortfarande efter Canon 1100D (bara att klicka på om du vill kika på specifikationerna eller så). Har tappat en del av min fotoglädje eftersom jag inte riktigt trivs med min kamera har jag märkt och J-man har också påpekat det. Lite tråkigt.. Men med tanke på det braiga priset så ser jag det inte alls som en omöjlighet att införskaffa den. Bara inte just nu. Förhoppningsvis så kan jag göra som jag gjorde med min surfplatta och ta den på avbetalning i höst istället! Lite tråkigt att missa sommaren förvisso.. Men det kommer ju fler somrar så det är inte hela världen ändå.

Drömmer om kamera...
Under tiden spanar jag på väskor som skulle få plats med både kamera och annat som är bra att ha när man är ute och går, eller cyklar. Tradera är ju där jag "hänger" så jag kikar mest där. Ser vad som finns just nu, väl medveten om att det kan se både bättre och sämre ut redan imorgon. Hur som helst är det en trevlig del av fantasin. Att låtsas att man nästan har kameran i händerna och bara tittar på tillbehör.

Tja, man kan inte anklaga mig för att ångra mig när jag väl bestämt mig för nåt i alla fall! Jag vet vad jag vill.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar