måndag 7 maj 2012

Alla dessa småsaker!

Jag tog ju bilder på mina smycken till Vårmarknaden för ganska länge sedan nu. Det är dags att visa upp lite av dem tycker jag! Tar inte alla på en gång dock och just nu har jag inte koll på vilka som finns och inte... Men jag funderar på att lägga ut dem på Tradera till samma pris som jag sålde dem på Vårmarknaden bara för att få in materialet och ge plats för mer smycken. Alltså inte för att tjäna pengar. Jag är inte i position att starta företag än på ett tag. Men berätta gärna vad du tycker!
















Det här är lite mer än hälften av de jag gjorde till marknaden. Hoppas att du tycker om dem! Funderar till och från på vad mer jag vill göra... Det är svårt att hitta på något unikt, så mer än något annat är det ju uttrycket som kanske inte är lika dant som andras. Idéer välkomnas varmt dock!

1 kommentar:

  1. Åh! Har du lagt ut dem på tradera än? :-D Har redan spanat in minst ett par stycken som jag gärna skulle vilja köpa. Dock har jag inga idéer just nu på vad du skulle kunna göra för fler smycken. Men jag återkommer så fort något dyker upp i huvudet!

    SvaraRadera