söndag 13 maj 2012

Gnällig men glad ändå...

Jag är irriterande gnällig idag. PMS som man kallar det... Vilket jag avskyr. Tycker inte riktigt att man ska få bete sig tjurigt bara för att man har hormonkaos, men så är det ju ändå. Jäkla skräp-egenskap det där. Hur som helst så är jag faktiskt ganska glad ändå. Tack vare att jag har världens finaste och bästaste fästman! Han har varit helt underbar hela dagen (som vanligt men ändå) och sett till att jag har allt jag behöver och masserat mina fötter och gett mig massor komplimanger. Det hade helt enkelt inte gått att ha det bättre än jag har just nu.

Vackraste...
Surar lite extra över att jag inte har kameran jag vill ha än, men jag har ju massor andra grejer jag tycker om i alla fall. Väskan jag visade upp igår till exempel! Känner mig extra materialistisk när jag är PMS'ig har jag märkt. Underlig grej det där...


1 kommentar: