måndag 7 maj 2012

Veckostart



Jag börjar min vecka med att frysa, frysa, frysa (vad gör du vädret?), bråka med kläder och ta oerhört lång tid på mig att göra kaffe. Nu sitter jag i alla fall halvfärdig här och har precis sett senaste avsnittet av Once Upon a Time. Ska ta en järntablett, lista ut vad mer jag bör ha på mig och få i mig mitt efterlängtade kaffe. Ser det som att starten kanske inte är så bra, men det går ju åt rätt håll i alla fall!

Bilden ovanför är från när jag och J-man var i London och var på väg ut från Madame Tussauds. Jag såg glaset och tänkte genast på Sessan! Tyvärr räckte inte ekonomin för att ta med ett sådant till henne, men ändå... Idag kommer hon i alla fall hit till Linköping och med sig har hon sin katt. De ska stanna här i veckas så vi kan lista ut om våra katter kan vara kompis med hennes katt när hon reser bort i sommar.

Den här veckan får jag alltså ha min bästa vän hos mig och plugga jämsides henne! Hoppas att vi inte distraherar varandra för mycket bara... Men det blir nog en bra vecka. Det tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar