söndag 29 april 2012

Tömde systemkameran...

Fick för mig att tömma min Nikon som jag inte rört på ett tag... Ja, drömmarna om Canon 1100D är kvar och eftersom jag inte riktigt trivs med Nikon så blir det ju så att jag inte använder den så ofta som den egentligen kanske förtjänar. Hur som helst så fanns det en bunt bilder som jag tagit på väg till universitetet en förmiddag för någon månad sedan ungefär... Jag cyklar genom en bit av Rydskogen nämligen och det finns faktiskt en del fina saker att titta på. Det är ju så lätt att glömma hur vacker omgivningen är när man är stressad annars.


Grenar kan vara bland det vackraste jag vet. Så komplext  liksom.
Konstant strävan uppåt.. Jag älskar det.


Trollskog!

Behöver bildstabilisator... Får ju knappt en skarp bild... Men vackert är det!

Virrvarr av fallna grenar...

En tomtepall! Eller kanske för trollen eller älvorna? 
Inte det mest innehållsrika av mina inlägg, men ibland vill man bara dela med sig av sådant som är vackert. Om inte minst för en själv. Det finns massor vackert i Linköping faktiskt... Det finns massor vackert överallt om man bara tar sig tid att se sig om. Andas lite.

2 kommentarer:

  1. Självklart! Dessutom behöver jag ju några att träna på med :) tar man det här körkortet snart med kan jag ju komma med utrustningen o köra på dig o dina vänner :)!! (Och vore ju perfa o fixa inför tex bröllop med franskt och glitter ;))

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag sugen på att åka dit och titta själv. Kanske inspireras till att skriva något! Vilka mysiga bilder du fick. :-) Fy dig att fresta så! ;-) Får försöka övertala älsklingen att vi ska åka dit under semestern eller något.

    SvaraRadera